شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

مرکز خرید ایکیا

مرکز خرید ایکیا کوالالامپور؛ دنیایی شگفت انگیز : 

در میان تمامی تورهای مسافرتی به کشور های مختلف، تور کوالالامپور بهترین تور مسافرتی برای ایرانی ها به شمار می رود. می توانید با سفر به این شهر، از مرکز خرید ایکیا دیدن نمایید. مرکز خریدی که در آن علاوه بر تفریح و سرگرمی، لوکس ترین اجناس را نیز مشاهده خواهید نمود. 

برخی از گردشگرانی که به شهر کوالالامپور سفر می کنند، بیشتر به قصد خرید محصولات برند و معتبر دنیا هستند. حتی باید بگوییم برخی از مسافران چنان در طول سفر به این شهر، از مراکز خرید همچون مرکز خرید ایکیا دیدن می کنند، که فراموش می کنند کشور مالزی مکان های دیدنی دیگری نیز دارد. 

اگر به دنبال خرید و تفریح در طول سفر به کوالالامپور هستید، بهتر است بازدید از مرکز خرید ایکیا را فراموش نکنید. برند های معروفی در دنیا هستند، که در این مرکز خرید، با ان روبرو خواهید شد. 

مرکز خرید ایکیا در کدام منطقه قرار دارد؟

از جمله مهمترین مراکز خریدی که در شهر کوالالامپور کشور مالزی با ان روبرو خواهید شد، مرکز خرید ایکیا می باشد. این مرکز خرید در منطقه دامنسرای کوالالامپور واقع شده و تمامی محصولات ان دارای علامت تجاری ایکیا هستند.

از هر نوع محصول با هر تنوعی، در رنگ های مختلف و جنس های متفاوت را می توانید در مرکز خرید ایکیا بدست آورید.  همین مسئله منجر شده است تا فروشگاه ایکیا از جمله پر طرفدار ترین و مهمترین مراکز خرید در مالزی به شمار رود. 

به راحتی قادر خواهید بود در مرکز خرید ایکیا لوازم و وسایلی را که برای ادارات و منازل مورد استفاده قرار میدهید، تهیه و خریداری کنید. هر نوع محصولی همچون مبلمان، لوازم آشپزخانه، رختخواب و.. را این فروشگاه شاهد خواهید بود. 

مهمترین ویژگی خرید از مرکز خرید ایکیا قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات می باشد. در حالی که ممکن است در دیگر مراکز خرید کشور مالزی، با قیمت های سرسام آوری روبرو شوید.

امتیازات ویژه خرید از مراکز خرید کشور مالزی

خرید از تمامی فروشگاه های کوالالامپور، بدون تردید می تواند امتیازات خاص خود را داشته باشد. خرید از مرکز خرید ایکیا نیز امتیازهای خاصی همچون سهولت در حمل و نقل، بسته بندی ویژه و ابتکاری و.. را در خود جای داده است. 

این مرکز خرید که در اصل مربوط به شرکت سوئدی می باشد، بهترین برند های دنیا را در خود جای داده است. تنوع محصولات در مرکز خرید ایکیا نیز منجر شده است تا هر خریداری با هر سلیقه ای بتواند از ان خرید کند. 

یکی دیگر از ویژگی های فروشگاه ایکیا، حمل و نقل و عبور و مرور آسان به آن است. چون معمولا در شهرهای بزرگ دنیا، فروشگاه های و مراکز خرید را در خیابان های اصلی افتتاح می کنند. که همین مسئله منجر می شود دسترسی به مرکز خرید به سختی صورت پذیرد. 

اما مرکز خرید ایکیا از این مشکل به دور بوده و مسافران به راحتی قادر هستند برای خرید اقدام کنند. در تمامی ایام هفته، به غیر از روزهای تعطیل می توانید از ساعت 10 صبح تا 10 شب برای خرید با ایکیا مراجعه نمایید. در روزهای تعطیل نیز از ساعت 10 صبح تا 11 شب، این مرکز خرید فعال می باشد.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید