شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

تاهو و تمپه

تاهو و تمپه : 

تاهو و تمپه میان وعده های پر طرفدار بالی

در تور بالی، همگام با دیدار از جاذبه ها به تاهو و تمپه، دو غذای پرطرفدار بالی می پردازیم. در اقیانوس گردشگری غذایی جزیره بالی، تاهو و تمپه با جاذبه فراوان به عنوان غذاهای سالم می درخشند. البته با توجه به تنوع قومیت های فراوان در جزیره افسانه ای بالی، تاهو و تمپه را در متنوع ترین حالت غذایی می یابیم. همچنین گاه ممکن است شما این دو غذای پرطرفدار و محبوب را به عنوان میان وعده غذایی میل کنید. شاید زمانی نیز تاهو و تمپه را یک غذای اصلی در نظر بگیرید. همینطور هنگامی نیز شاهد سرو این غذاهای خوش طعم در کنار غذاهای دیگر باشید. در بررسی از غذای های تاهو و تمپه، همراه ما باشید.

تاهو و تمپه (Tahu & Tampe)

اگر خواستار نوش جان کردن غذایی خوشمزه، با پروتئین بالا و از نظر قیمت مقرون به صرفه  هستید، در تور بالی به سراغ Tahu & Tampe بروید. در واقع با کمی دقت متوجه می شوید که مردم اندونزی این غذا را با توجه به هزینه بالای گوشت، جایگزینی برای این ماده غذایی می دانند. بنابراین در رژیم غذایی مردم اندونزی، با توجه به قیمت مناسب و وجود پروتئین بالای این غذاها مصرف آن زیاد دیده می شود. تاهو و تمپه در واقع به منزله دلمه هایی هستند که توسط سویای خمیرشده، پر می شوند. همچنین به همراه سویای تخمیری، مردم بالی از ادویه های تند مختلف، گیاهان سنتی و فلفل قرمز خرد شده نیز، جهت پرکردن دلمه ها استفاده می کنند. بی شک با وجود این ادویه ها و گیاهان خوش عطر، اشتهای شما حسابی تحریک می شود.

تاهو و تمپه و آنچه در آن است

غذای مقوی تاهو و تمپه را می بیند که سرشار از انواع ویتامین ها، همچنین متشکل از آهن، پروتئین و کلسیم است. از آنجا که غذاهای گیاهی اغلب سالمتر هستند، لذا هضم غذا با سهولت بیشتری انجام می شود. حتی می توانید این غذا را شبیه به غذای عربی کبه بدانید که در آن نیز از برنج له شده استفاده می شود. از ادویه جاتی نظیر نمک، زردچوبه ،سیر، پودر گشنیز و ... نیز در پرکردن دلمه ها استفاده می شود. سپس دلمه ها را در کره یا روغن نارگیل سرخ می کنند، تا کاملاً طلایی رنگ شود. همچنین بدانید که تمپه، نیاز به روغن زیادی جهت سرخ شدن ندارد. اما تاهو باید در روغن نارگیل شناور گردد.

سخن آخر:

با انتخاب پسندیده آژانس گیتاگشت به عنوان همسفری برازنده در تور بالی از ویژگیهای خاص بودن شرکت جهانگردی گیتاگشت بهره ببرید. آنگاه در تور بالي لذت خوردن تاهو و تمپه خوشمزه را که در کنار سبزی معطر ریحان و لیموی تازه، سرو می گردد، به خاطراتی دلچسب تبدیل سازید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید