شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

سفر به فیلیپین

 پیشرفت های صنعت گردشگری، مقاصد تفریحی و توریستی گردشگران تنوع بسیار یافته است و این روزها افراد زیادی برای بازدید از کشورهای مختلف راهی نقاط مختلف دنیا می شوند. کشور فیلیپین، یکی از مقاصد گردشگری است که این روزها طرفداران بسیار یافته است و با سواحل بکر و منحصر به فردش، خاطراتی فراموش نشدنی را برای گردشگران رقم می زند. در این بخش می خواهیم با جاذبه های گردشگری کشور فیلیپین، مراکز خرید و غذاهای رایج در این کشور آشنا شده و به معرفی هر یک از آن ها بپردازیم.

مراکز خرید کشور فیلیپین

در این بخش می خواهیم، با یکی از مراکز خرید شهر مانیل که پایتخت کشور فیلیپین است آشنا شویم. با حضور در بازارها و مراکز خرید شهر مانیل می توانید، ضمن خرید اجناس مورد نظرتان، با بخشی از فرهنگ و آداب و رسوم مردم فیلیپین نیز آشنا شوید و خریدی متفاوت را تجربه کنید. یکی از مراکز خرید شهر مانیل، مرز خرید آسیا (SM Mall of Asia) است که در بین مردم بومی به SM MOA شهرت دارد. این مرکز خرید دارای سه ساختمان به منظور خرید، تفریح و استفاده از پارکینک است و علاوه بر امکان خرید، امکان رفتن به سینماف زمین اسکی روی یخ، شهر بازی و اماکن تفریحی دیگر را نیز فراهم می نماید.

Philippines tours (3)

جاذبه های گردشگری کشور فیلیپین

یکی از جاذبه های گردشگری کشور فیلیپین، بندر ویگان (Vigan) است که دارای دو بخش شمالی و جنوبی می باشد. بخش شمالی این بندر دارای مراکز خرید بسیار است و محله ای تجاری در قسمت جنوبی آن واقع شده است. در ویگان می توانید، از موزه ی مشهور ویگان، کلیسای سنت پاول و منطقه ی مستیزو دیدن فرمایید و با گشت و گذار در ویگان و سوار شدن بر ارابه هایی که توسط اسب ها کشیده می شوند، حال و هوای دوران استعمار اسپانیایی ها را تجربه نمایید.

Philippines tours (2)

خوراکی های فیلیپین

یکی از غذاهای محبوب فیلپینی که در واقع یک دسر است و در فصل تابستان به شدت مورد توجه قرار می گیرد، هالو هالو (Halo-Halo) می باشد که از شیر و میوه های تازه تهیه می شود و به همراه بستنی سرو می گردد. این دسر به خاطر داشتن لوبیا، ژل نارگیل، سیب زمین بنفش و انواع میوه و بستنی، طعم عجیب و منحصر به فردی دارد که چشیدن آن حتما، به شما توصیه می شود.

Philippines tours (5)

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

منو موبایلی

تماس بگیرید