شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

مرکز خرید میدولی

مرکز خرید میدولی؛ بزرگترین مرکز خرید مالزی : 

سفر به کشور های دیگر همیشه برای انسان مزایای بیشماری را در بر داشته است. برخی برای تفریح و برخی دیگر برای خرید به کشور های لوکس سفر می کنند. یکی از دلایلی که بیشتر مردم دنیا کشور مالزی را برای سفر انتخاب می نمایند، بازدید و خرید از مرکز خرید میدولی کوالالامپور است.

شاید بهتر است بگوییم مرکز خرید میدولی در میان مراکز خرید آسیا، بزرگترین مجتمع تجاری به شمار می رود. می توانید با سفر به کشور جذاب و دیدنی مالزی، علاوه بر تفریح اقدام به خرید از فروشگاه های معتبر این مرکز خرید نمایید. 

ویژگی های مرکز خرید میدولی و جاذبه های آن 

باید بیان نماییم که فروشگاه میدولی از اولین بازار هایی می باشد که در خارج از شهر کوالالامپور احداث شده است. برای بازدید از این مرکز خرید با مسافتی را با تاکسی بپیمایید. با این که این مرکز خرید در خارج از شهر ساخته شده است، اما از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. 

مرکز خرید میدولی از جمله مراکز خریدی است که به تازگی در کشور مالزی افتتاح شده و مورد استفاده قرار گرفته است. می توانید با مراجعه به این مرکز خرید، محصولات لوکس و شیک دنیا را خریداری کنید. جذابیت های دیگری که در اطراف این فروشگاه وجود دارد، باعث شده است تا مردم کشور مالزی بیشتر خرید های خود را از این مرکز خرید انجام دهند. 

باغ های زیبا در کنار برند های معروف دنیا از مرکز خرید میدولی نوعی سرزمین جادویی ساخته است. فروشگاهی هیجان انگیز که گردشگران و مسافران پس از ورود به این مرکز خرید، هیجان وصف نشدنی را تجربه می کنند. 

فروشگاه میدولی مالزی را بهتر بشناسیم 

مرکز خرید میدولی با داشتن وسعتی معادل 1.7 میلیون فوت مربع، از بزرگترین مراکز خرید قاره آسیا به شمار می رود. این مرکز خرید دارای 5 طبقه می باشد. که در آن انواع محصولات مختلف و لوکس را می توانید مشاهده نمایید. مهمترین مراکز خرید میدولی، فروشگاه های زنجیره مترو جایا، کارفور، و فروشگاه های زنجیره ای جاسکو هستند. 

علاوه بر فروشگاه های لباس، محصولات الکترونیکی، کتاب فروشی و.. شما در مرکز خرید میدولی می توانید با شرکت های تجاری کوچک و متوسط نیز رو به رو شوید. می توانید در طول مدت اقامت خود به این مرکز خرید مراجعه نموده و در سالن های بولینگ، و بدنسازی به ورزش بپردازید. 

رستوران های لوکس و سینمای دیدنی این فروشگاه نیز از جمله جاذبه های دیگر میدولی کوالالامپور به شمار می روند. مرکز خریدی که شما را از هر نظر تامین می کند. 

شکم گردی در فروشگاه میدولی مالزی

دو سالن غذاخوری لوکس و بین المللی که در مرکز خرید میدولی واقع شده است، می تواند خستگی را از تن شما بیرون آورد. پس از یک گردش طولانی در میان فروشگاه های لوکس میدولی، و خرید بهترین طراحی های ساعت و جواهرات، بدون شک نیاز به استراحت خواهید داشت. 

پس بهتر است ساعتی را در سالن های غذاخوری این مرکز خرید به استراحت پرداخته و خودتان را به نوشیدنی مهمان کنید. خاطره یک خرید دل انگیز و به یاد ماندنی را تنها در مرکز خرید میدولی تجربه خواهید نمود. یکی از بزرگترین صرافی های مالزی در این مرکز خرید واقع شده است. 

حتی مسافران و گردشگران به همین دلیل بیشتر ترغیب می شوند تا از نزدیک این فروشگاه لوکس را بازدید کنند. 

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید