شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

سینما در دریا

سینما در دریا

    • سالن نمایش زودیاک(Zodiac)

تماشای جدیدترین فیلم های سه بعدی که با کیفیت صدای دالبی و به گونه خارق العاده و همه جانبه در فضا پخش می شوند را با عینک های سه بعدی و بر روی صفحه ی نمایشی ال ای دی و بی نظیر تجربه کنید. این مجموعه برای داشتن تجربه ی سینمایی کامل و همه جانبه ای طراحی شده است.

      • لابی

پخش فیلم ها در لابی تمام توجهات را به خود جلب می کند، جایی که فیلم هایی با کیفیت تمام HD، در طول روزهایی که کشتی پهلو گرفته است و در نیمه شب ها بر روی پرده ی نمایش Dream پخش می گردد.

        • کلوپ ساحلی زوک(Zouk)

تجربه ای فوق العاده در فضای بیرونی کلوپ ساحلی زوک، جایی که در آن می توانید، پرفروش ترین و محبوب ترین فیلم ها را با کیفیت HD تماشا کنید. گزینه ای ایده آل برای گذراندن وقت در کوکتل های بعد از ظهر، تماشای فیلم به هنگام غروب آفتاب، و تماشای فیلم در زیر ستارگان، و تجربه ای فراموش نشدنی از تماشای فیلم در زیر ستارگان، آن هم درست وقتی که با کشتی در حال گذر از میان آب ها هستید.

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید