شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

مرکز خرید وِلد

مرکز خرید ولد؛ دنج ترین مرکز خرید کوالالامپور : 

شهر کوالالامپور کشور مالزی جاذبه های گردشگری و دیدنی بسیاری دارد. اما برخی از مراکز خرید در این شهر، جذابیت خاصی دارند که مسافران را از گردش در سطح شهر دور می کنند. مرکز خرید ولد در قلب کوالالامپور، یکی از این فروشگاه های دیدنی و زیبای مالزی می باشد. 

این مرکز خرید با این که از وسعت چندان زیادی برخوردار نیست، اما زیبایی های خاص خود را دارد. نزدیکی ولد به برج مخابراتی و هتل های بزرگ کوالالامپور منجر شده است تا این مرکز خرید از محبوبیت بسیار بالایی در این کشور برخوردار شود. مرکز خرید ولد دارای 6 طبقه می باشد، که هر کدام از این طبقات به اجناس مخصوصی اختصاص دارد. 

با مراجعه به این مرکز خرید می توانید از سفر به یاد ماندنی خود، بهترین سوغات ها را تهیه کنید. پوشاک مردانه، زنانه، بچه گانه، انواع لوازم خانگی، اسباب بازی و ... همگی از بالاترین کیفیت در مرکز خرید ولد برخوردار هستند. از همه مهم ترین رستوران های عالی با غذاهای بی نظیر در این مرکز خرید انتظار شما را می کشد. 

محل قرار گیری مرکز خرید ولد در کوالالامپور

اصولا بیشترین مراکز خریدی که در کشور مالزی وجود دارد، در خارج از شهر واقع شده اند. معدود مراکز خریدی را می توانید در این کشور بیابید، که درون شهر قرار داشته باشند. یکی از این مراکز خرید، مرکز خرید ولد می باشد. ولد در خیابان راجا چولان که منطقه ای تجاری به شمار می رود، افتتاح شده است. 

بزرگترین دلیل معروفیت مرکز خرید ولد وجود هتل های بین المللی و لوکس در اطراف این مرکز خرید می باشد. از طرف دیگر این خیابان از جمله پر تردد ترین خیابان های شهر کوالالامپور به حساب می آید. از این رو افراد بسیاری ممکن است به دلایل مختلفی برای بازدید از ولد اقدام کنند. 

پس از بازسازی مجدد در سالهای اخیر، این مرکز خرید مکان های تفریحی بیشتری را در خود جای داد. گویی جانی تازه گرفته و همین مسئله منجر شد تا نسبت به قبل بیشتر مورد بازدید گردشگران و مسافران از سراسر دنیا شود. 

ویژگی مرکز خرید لوکس و زیبای ولد

مرکز خرید ولد دارای بیش از 135000 متر مربع مساحت می باشد. در این فروشگاه با بیش از 35 فروشگاه عرضه محصولات مختلف رو به رو خواهید شد. در طبقه زیرین خود پارکینگ کافی و مناسبی دارد که همین ویژگی برای یک فروشگاه در پرترددترین خیابان شهر، می تواند امتیاز بزرگی برای محبوبیت بیشتر آن به شمار رود. 

برای بازدید از مرکز خرید ولد می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب اقدام نمایید. این مرکز خرید، در روزهای تعطیل نیز فعالیت می نماید. پس نیازی نیست در طول هفته از گردش های خود برای بازدید از ولد بکاهید. حتما به خاطر داشته باشید، که بعد از ساعت ها گردش در این مرکز خرید، خودتان را به نوشیدنی گرمی در ولد مهمان کنید. 

انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها با طعم های لذت بخش در مرکز خرید ولد وجود دارد، که می توانید خاطره خوش خرید در یک روز هیجان انگیز را برای شما بیشتر نماید. 

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید