شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

مرکز خرید پاویلون

مرکز خرید پاویلیون؛ دنیای برند های خاص بین المللی : 

یکی از شیک ترین و مدرن ترین مراکز خرید در شهر کوالالامپور مالزی، مرکز خرید پاویلیون است. این مرکز خرید دنیایی از برندهای بین المللی دنیا را در خود جای داده است. به همین دلیل در میان مسافران و گردشگرانی که با تور مالزی به این کشور سفر می کنند، از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. 

اگر قصد دارید سفر خودتان را با هیجان انگیزترین خرید به اتمام برسانید، حتما بازدید از مرکز خرید پاویلیون را در لیست برنامه های تفریحی و گردشگری خود در سفر به این کشور قرار دهید. می توانید در این مرکز خرید، هر آنچه از لوکس ترین برندهای دنیا وجود دارد را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. 

ویژگی های منحصر به فرد مرکز خرید پاویلیون

این مرکز خرید 130 هزار متر مربع مساحت دارد و در سال 2007 افتتاح گردیده است. 7 طبقه ای که در این مرکز خرید وجود دارد، بیش از 500 فروشگاه و مغازه را در خود جای داده است. این مرکز خرید دقیقا در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است. از این رو دسترسی به آن بسیار آسان است. 

برای خرید لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و ... با بهترین برندهای دنیا، تنها کافیست به مرکز خرید پاویلیون مراجعه نمایید. می توانید محصولاتی را خریداری کنید که از قیمت های مختلفی برخوردار هستند و همگی با کیفیت فوق العاده ای به مشتری عرضه می شوند. 

از آنجایی که قیمت خرید اجناس در کشور مالزی نسبت به ایران بسیار کمتر است، به همین دلیل بیشتر مسافرانی که از ایران به مالزی سفر میکنند، علاقه بسیار زیادی برای خرید برند های معروف دنیا دارند. البته خرید برند های معروف دنیا از مرکز خرید پاویلیون مسلما هزینه بالایی برای شما در بر خواهد داشت. 

بخش های مختلف در مرکز خرید لوکس پاویلیون

طبقه اول این مرکز خرید مخصوص رستوران ها و غذاهای مختلف بین المللی و محلی می باشد. علت قرارگیری رستوران ها در طبقه اول فروشگاه، دسترسی آسان به آنها می باشد. زیرا ممکن است برخی تنها به قصد صرف غذا به مرکز خرید پاویلیون مراجعه نمایند. پس نیازی نیست طبقات زیادی را بالا رفته و غذا میل کنند.

در طبقه دوم و سوم این مرکز خرید می توانید با غرفه هایی از دنیای مد و فشن روبه رو شوید. جذاب ترین و زیباترین اجناس را در این طبقات مشاهده خواهید نمود. در طبقه چهارم و پنجم مرکز خرید پاویلیون وارد دنیایی از برند های معروف جهان می شوید. 

در طبقه ششم شما با خیابان توکیو مواجه می شوید. در انتها طبقه هفتم این مرکز خرید، به سالن های زیبایی و کافه ها اختصاص یافته است. بهترین رستوران هایی که در مرکز خرید پاویلیون با آنها روبرو می شوید، رستوران های العمار، الحلبی( رستوران های عربی)، سیمر هانگ( رستوران چینی)، چاکری پلیس( رستوران تایلندی)، وایسبراو( رستوران آلمانی) و رستوران های پاویلیون کی ال از جمله معروف ترین رستوران های این مرکز خرید می باشند.

می تواند در کنار لذت خرید عالی، در مجموعه های تفریحی رد باکس پلاس، سینماهای گلدن اسکرین، شبیه ساز پرواز و استودیو اشپزی ای بی اس نیز به تفریح و سرگرمی بپردازید. 

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید