شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

مراکز خرید بوکیت بینتانگ

مراکز خرید بوکیت بینتانگ و سونگای وانگ، جاذبه ای جهانی:  

هر کشوری مناطق خاص و منحصر به فرد زیادی برای خود دارد. کشور مالزی نیز با داشتن خیابان بوکینگ بینتانگ، محلی دنج و جذاب را در شهر خود ایجاد کرده است. در این خیابان دو مرکز خرید لوکس با نام های  مراکز خرید بوکیت بینتانگ و سونگای وانگ وجود دارد، که جذابیت بیشتری را به این منطقه بخشیده اند. 

بهترین زمان برای بازدید از مراکز خرید بوکیت بینتانگ و سونگای وانگ در شب است. شب های این خیابان به شدت دیدنی و زیبا می شوند. گویی قطعه ای از بهشت را بر روی زمین مشاهده می کنید. شما در این منطقه با وجود مراکز خرید لوکس، نه گرسنه خواهید ماند و نه از خریدتان زمانی کسر خواهد شد. 

اگر شهر مالزی را برای خرید انتخاب کرده اید، به شما پیشنهاد می کنم حتما از مراکز خرید بوکیت بینتانگ و سونگای وانگ دیدن نمایید. می توانید ساعت ها در این مراکز خرید به گشت و گذار بپردازید، و بهترین محصولات را با کیفیت بالا خریداری کنید. 

انواع محصولات موجود در مراکز خرید بوکیت بینتانگ و سونگای وانگ

در این مراکز خرید هر آنچه شما بخواهید در دسترستان است. برند های عالی و با کیفیت از شرکت های بزرگ، در این مراکز خرید شعبه دارند. می توانید با خرید لباس، کیف، کفش، موبایل، تجهیزات الکتریکی و.. در این مراکز خرید، خاطره ای خوش با خود به کشورتان باز گردانید. 

همیشه برای این که به هیجان و لذت فوق العاده برسید نیازی نیست حتما از مکان های دیدنی خاص بازدید نمایید. گاهی گذراندن اوقات سفر در دل مردم یک کشور بیگانه می تواند شور و هیجان وصف ناپذیری را در شما به وجود آورد. مثلا زمانی که وارد مراکز خرید بوکیت بینتانگ و سونگای وانگ می شوید، از این همه شور و شوق مردم کشور مالزی، شما نیز به وجد خواهید آمد. 

برندهای معتبر موجود در فروشگاه های سونگای وانگ و بوکیت بینتانگ

برای کسانی که سفر به کشور های خارجی را انتخاب می کنند، همیشه خرید محصولات برند در اولویت است. از این رو به مراکز خریدی مراجعه می نمایند، که برند های معروف بیشتری را در خود جای داده باشد. در مراکز خرید بوکیت بینتانگ و سونگای وانگ نیز می توانید برندهای معروفی همچون مک دونالد و.. را مشاهده نمایید. 

از این رو اگر قصد خرید از این برندهای لوکس و گران قیمت را دارید، می توانید به این مراکز خرید در کشور مالزی مراجعه نمایید. این دو مجتمع تجاری، در خود رستوران های چینی بسیار خاصی را جای داده اند. مسلما گردش شبانه در این خیابان و بازدید از مراکز خرید بوکیت بینتانگ و سونگای وانگ شما را گرسنه خواهد کرد. 

هرگز صرف غذای چینی در رستوران های لوکس این مراکز خرید را از یاد نبرید. زندگی همیشه پر از هیجان های لذت بخش است. تجربه طعمی خاص از غذای کشوری دیگر بدون تردید یکی از هیجان انگیز ترین تجربه های زندگی هر انسانی خواهد بود.

برای بازدید از مراکز خرید بوکیت بینتانگ و سونگای وانگ می توانید در هر روز  هفته مراجعه کنید. زیرا این مراکز خرید حتی در روزهای تعطیل نیز خدمات رسانی می کنند. 

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید