شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

مرکز خرید مصطفی

 مرکز خرید مصطفی سنتر؛ تجربه خریدی هیجان انگیز : 

سنگاپور این شکور دیدنی و بی نظیر، همیشه بهترین انتخاب برای سفر ایرانی ها و مردم دنیا به شمار رفته است. داشتن مراکز خرید لوکس و دیدنی، برخی از مردم دنیا را برای سفر به این کشور ترغیب نموده است. مرکز خرید مصطفی سنتر یکی از این مراکز خرید لوکس و بی نظیر به شمار می رود. 

نکته جالبی که در سفر به کشور سنگاپور با ان روبرو خواهید شد، وجود مرکز خرید در هر منطقه ای از این کشور است. مرکز خرید مصطفی سنتر تنها مرکز خریدی است که هیچ گاه تعطیل نیست و همیشه پذیرای گردشگران و مسافران بی شمار بوده است. 

این مرکز خرید قدیمی در سال 1937 میلادی در سنگاپور احداث گردید. پس از آن دیگر مراکز خرید ساخته و رونق یافتند. از این رو خرید از مرکز خرید مصطفی سنتر مسلما باید در اولویت هر گردشگری قرار گیرد. برخی از مسافرانی که به این کشور سفر می کنند، بیشترین علاقه شان خرید از فروشگاه های معتبر سنگاپور است. 

از این رو به دنبال مرکز خریدی هستند که علاوه برداشت محصولات با کیفیت، از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. با مراجعه به فروشگاه های مصطفی سنتر هرگز دست خالی باز نخواهید گشت.

هزینه های مناسب جهت خرید در مرکز خرید مصطفی سنتر

زمانی که از مراکز خرید کشور سنگاپور سخن به میان می آید، اولین مسئله ای که ذهن را درگیر می کند، بدون شک قیمت های نجومی این مراکز خواهد بود. اما باید بگوییم خرید از مرکز خرید مصطفی سنتر نیازی به مصرف زیاد پول ندارد. 

زیرا در این مرکز خرید شما با برندهای لوکس و گران قیمت دنیا رو به رو نخواهید شد. اما تمامی محصولات مرکز خرید مصطفی سنتر از کیفیت و زیبایی خاصی برخوردار هستند. به همین دلیل نیز این مرکز خرید در میان مردم کشور سنگاپور پرطرفدار و محبوب می باشد. 

تنوع محصولات در مرکز خرید دیدنی مصطفی

در بدو ورود به این مرکز خرید می توانید با تنوع محصولات بالایی روبه رو شوید. محصولاتی که بدون شک می تواند انسان را به هیجان وا دارد. انواع و اقسام برندهای داخلی و خارجی در مرکز خرید مصطفی سنتر موجود است. اما هیچ کدام از این محصولات از قیمت سرسام آور و هزینه بالا برخوردار نیستند. 

کسانی که قبلا به این مرکز خرید مراجعه نموده اند، می دانند که تمامی اجناس موجود در مرکز خرید مصطفی سنتر از بهترین محصولات و اجناس آسیایی تشکیل شده اند. به همین دلیل بهترین محل برای خرید هدیه و سوغات از سفر به شمار می رود. 

می توانید در مرکز خرید مصطفی سنتر با انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک زنانه، مردانه و حتی بچه گانه، انواع طلا و نقره، لوازم دیجیتالی، عطر و ادکلن و.. رو به رو شوید. مهمترین ویژگی که منجر شده است تا این مرکز خرید از محبوبیت نسبت به دیگر مراکز خرید سنگاپور برخوردار شود، هزینه و قیمت مناسب محصولات آن است. 

علاوه بر آن می توانید پس از یک گردش طولانی مدت خودتان را در رستوران های مصطفی سنتر به صرف یک غذا و نوشیدنی به یاد ماندنی مهمان کنید. رستوران های بین المللی این مرکز خرید، محلی به یاد ماندنی در سفر شما خواهند بود. 

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید