شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

مرکز خرید ماندارین

مرکز خرید ماندارین سنگاپور؛ لوکس ترین فروشگاه : 

سنگاپور یکی از کشورهای مدرن و لوکس در جنوب شرقی آسیاست، که هرساله گردشگران بسیاری این کشور را برای سفر خود انتخاب می کنند. مرکز خرید ماندارین این شهر با معماری فوق العاده اش، انسان را وسوسه می کند، تا برای خرید به این فروشگاه سر بزند.

حتی اگر قصد خرید کردن هم ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم برای بازدید از این فروشگاه، اقدام کنید. شاید در مورد مراکز خرید سنگاپور اطلاعاتی در دست داشته باشید، و بدانید که مرکز خرید ماندارین از جمله لوکس ترین و گران قیمت ترین مراکز خرید این کشور است.

علت معروف شدن و جذابیت مرکز خرید ماندارین

نکته ای که منجر به معروفیت و محبوبیت این مرکز خرید در کشور سنگاپور گردید است، نزدیکی آن به هتل ماندارین اورچارد است. هتلی که مسافران از سراسر دنیا در آن اقامت می کنند، و دسترسی آنها را به دیدنی های سنگاپور آسان می کند.

یکی دیگر از دلایل معروفیت این مرکز خرید، وجود بیش از 50 برند معتبر اروپایی و امریکایی در این فروشگاه می باشد. می توانید ساعت ها در مرکز خرید ماندارین گردش کنید، و با خرید لباس، جواهرات، موبایل و دیگر کالاهای لوکس و برند دنیا، راضی به سمت هتل خود باز گردید.

شاید با خودتان بگویید هدف ما از سفر به کشور سنگاپور بازدید از مراکز خرید نیست. قصد داریم از مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری این شهر بازدید نماییم. اما باید خاطر نشان کنم، که این مراکز خرید و به خصوص مرکز خرید ماندارین خود به تنهایی یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی کشور سنگاپور است.

چه جذابیت هایی در این مکان در انتظار ماست؟

 سبک معماری خاص مرکز خرید ماندارین، انسان را به وجد می آورد تا وارد این دنیایی زیبا شود. زمانی که وارد فروشگاه می شوید، در نگاه اول با کالاهای لوکس و خاصی رو به رو می شوید، که شاید سالها به دنبال یافتن آنها بوده اید.

پس از آن رستوران ها شیک با منوی غذاهای آسیایی و غربی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. می توانید پس از یک گردش مفصل و جذاب در مرکز خرید ماندارین خودتان را به صرف غذایی خوشمزه در این رستوران ها، مهمان کنید. 

در انتها شاید بخواهید بعد از صرف غذا و خرید های مورد پسندتان، در کافه های شیک این مرکز خرید، به صرف نوشیدنی بپردازید. تا زمان برای صحبت در مورد انچه خرید کرده اید داشته باشید. تمامی این امکانات در مرکز خرید ماندارین در اختیار شما قرار داده شده است. 

بازدید از مراکز خرید کشور سنگاپور، خود به تنهایی می تواند ساعت ها زمان شما را بگیرد. اما این مسئله دلیل بر این نیست که شما در این مرکز خرید وقتتان را به بطالت گذرانده اید. دیدن مرکز خرید ماندارین به عنوان یکی از مکان های دیدنی این کشور، به تنهایی می توان بازار گردان را به وجد آورد. 

معمولا ساعات کاری این مرکز خرید، هر روز از ساعت 11 صبح تا 9 و نیم شب است. پس هر ساعت که بخواهید می توانید به راحتی به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید. خودتان را از دیدن زیبایی های ماندارین محروم نکنید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید