شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

فار ایست پلازا

مرکز خرید فار ایست پلازا؛ دنیای پر تنوع برندها : 

مردم کشور ایران علاقه بسیار زیادی به کشور سنگاپور دارند. علت این علاقه می تواند موارد متعددی باشد، اما بیشتر از همه مراکز خرید جذاب و دیدنی این کشور است که مردم ایران را برای سفر به سنگاپور ترغیب می کند. مرکز خرید فار ایست پلازا دنیای پر تنوعی از برند های جهان را پیش روی مسافران قرار داده است. 

به گونه ای که با ورود به این مرکز خرید قادر نخواهید بود دست خالی بیرون آیید. این مجتمع 5 طبقه جذابیت بی نظیری دارد که قادر است ساعت ها انسان را به گشت و گذار در خود وا دارد. مرکز خرید فار ایست پلازا در محله اورچارد، یکی از بهترین محله های سنگاپور واقع شده است.

همین مسئله منجر شده است تا افراد بسیار زیادی برای بازدید از این مرکز خرید اقدام کنند. در این مرکز خرید علاوه بر خرید، می توانید به سرگرمی نیز بپردازید. پس از آن هم در یکی از رستوران های لوکس مرکز خرید فار ایست پلازا غذای خود را میل نموده و به هتل بازگردید. 

بسیاری از افرادی که به این کشور سفر می کنند، عقیده دارند که خرید در سنگاپور کار درستی نیست. آن هم به دلیل هزینه های بالای مراکز خرید این کشور است. اما کسانی که به دنبال خرید برند های معتبر دنیا هستند، هرگز هزینه را مد نظر قرار نمی دهند.

ویژگی های داخلی مرکز خرید فار ایست پلازا

یک مرکز خرید لوکس با 600 فروشگاه، در سال 1982 در کشور سنگاپور احداث شد. در مرکز خرید فار ایست پلازا می توانید به راحتی به هر محصولی که بخواهید دست یابید. از محصولات صوتی و تصویری، تا انواع جواهرات و پوشاک در این مرکز خرید به وفور یافت می شود.

البته باید بگوییم تمامی فروشگاه های مرکز خرید فار ایست پلازا ، شعبه ای از برند های معتبر دنیا به شمار می روند. برند های معروفی همچون رد تو، بی وای اس ای، فیوچر استیت و.. در زمینه مد و فشن. برندهای کاوت، ایکر هوس، اپتیک استایل و.. در زمینه ساعت و کیف و کفش و برندهای دیگر دنیا.

 خرید در این فروشگاه بدون تردید برای شما هزینه کمی در بر نخواهد داشت. زیرا تمامی قیمت های اجناس در مرکز خرید فار ایست پلازا بسیار بالا می باشد. اما اگر بتوانید در زمان حراج محصولات این فروشگاه، به آنجا سفر کنید، می توانید بهترین کیفیت را با مقرون به صرفه ترین قیمت خریداری نمایید. 

پس از چندین ساعت گشت و گذار در فروشگاه های این مرکز خرید، بدون شک شما را خسته خواهد کرد. علاوه بر آن دیدن قیمت های سرسام آور شما را کلافه و گرسنه خواهد نمود. بهتر است در رستوران های کره ای مرکز خرید فار ایست پلازا تجربه ای خاص را بدست آورید. 

شاید نتوانید محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب در فار ایست پلازا بیابید. اما بهتر است هرگز با شکم گرسنه از این مرکز خرید خارج نشوید. تجربه رستوران های مرکز خرید فار ایست پلازا بدون شک می تواند خاطره ای خوش را برای شما به ارمغان آورد. خاطره ای که بدون شک شما را برای بار دیگر به این کشور خواهد کشاند.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید