شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

بازار روز محله‌ی چینی‌ها

بازار روز محله­ی چینی ها، در دل کشور سنگاپور : 

در میان کشورهای دنیا، سنگاپور یکی از دیدنی ترین و زیباترین کشورها به شمار می رود. این کشور در کنار دریا قرار گرفته است و به همین دلیل هر ساله گردشگران و مسافران بسیار زیادی به آنجا سفر می کنند. علاوه بر تمام مناطق دیدنی آن، بازار روز محله­ی چینی ها نیز در این کشور، جذابیت ویژه و خاصی را به وجود آورده است.

در کنار تمامی پاساژهای لوکس و مدرن که در این کشور قرار دارد، بازار روز محله­ی چینی ها تضاد زیبایی را ایجاد کرده است. این بازار قدیمی هم زیباست و هم رنگارنگ. گویی در کشور سنگاپور، کشور چین ادغام شده است.

با این که هزینه های سفر به کشور سنگاپور بسیار بالا است، اما این مسئله به هیچ عنوان باعث نشده است تا گردشگران این کشور دیدنی را برای سفر انتخاب نکنند. برخی از مسافران نیز به صورت ویژه و تنها برای خرید از بازار روز محله­ی چینی ها به سنگاپور سفر می کنند.

جذابیت ها و ویژگی های بازار روز محله­ی چینی ها

شاید با خودتان تصور کنید مگر یک بازار چه چیز دیدنی می تواند داشته باشد؟ یا این که در این بازار روز چه محصولاتی وجود دارد که شما را به سمت خود جذب نماید؟ باید بگوییم در بازار روز محله­ی چینی ها می توانید به هر نوع اشیاء عتیقه، انواع پوشاک، صنایع دستی و.. دسترسی داشته باشید.

می توانید در سفر به این کشور برای عزیزان و دوستان خود سوغات هایی تهیه نمایید، که رنگ و بویی از کشور چین را با خود به همراه دارند. علاوه بر آن خودتان نیز می توانید با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این کشور بیشتر آشنا شوید.

می توانید در بازار روز محله­ی چینی ها قدم بزنید و از نزدیک با نحوه زندگی مردم این کشور آشنا شوید. یک کشور چین کوچک در محله های سنگاپور قرار دارد. بازاری با معماری و طراحی به سبک کشور چین، که ساعت ها وقت انسان را بازدید از آن پر می کند.

شکم گردی و تفریح در بازار چینی ها

بدون تردید قدم زدن در بازار روز محله­ی چینی ها می تواند انسان را گرسنه کند. اما نباید نگران این مسئله باشید که کجا می توانید به غذای مناسبی دسترسی داشته باشید. چون در بازار چینی ها، انواع غذاهای خوشمزه و خوش طعمی همچون، مرغ سوخاری، اردک کبابی، ساتای و... وجود دارد.

یک وعده غذایی در کشور سنگاپور شاید هزینه بسیار بالایی برای شما در بر داشته باشد. اما در بازار روز محله­ی چینی ها می توانید تنها با پرداخت مبلغی معادل 5 تا 10 دلار، بهترین غذای این کشور را میل نمایید. غذا خوردن در این محله بسیار کم هزینه و ارزان است. همانطور که قیمت خرید محصولات آن ارزان می باشد.

به خاطر داشته باشید که برای بازدید از بازار روز محله­ی چینی ها همه روز می توانید اقدام نمایید. حتی در روزهای تعطیل نیز این بازار فعال بوده و گردشگران برای بازدید از آن اقدام می کنند. از ساعت 10 صبح تا 12 شب می توانید به این محله مراجعه کنید، و بهترین خرید را در طول سفر خود داشته باشید.

گردش و خرید در بازار روز چینی های سنگاپور، شما را ترغیب می کند تا بار دیگر نیز برای سفر، این کشور را انتخاب کنید. زیرا این کشور و مکان های دیدنی آن، خاطره ای به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید