شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

نودل به همراه کوفته‌های ماهی

نودل به همراه کوفته های ماهی، غذای خوشمزه و لذیذ هنگ کنگی

نودل به همراه کوفته های ماهی یک غذای معروف و شناخته شده چینی در هنگ کنگ، در جنوب چین و واقع در منطقه شرق آسیا می باشد. شما می توانید در سفر به هنگ کنگ توپک های ماهی را که در انواع سس ها طعم دهی شده است، به همراه نودل های خوشمزه نوش جان کنید و از مزه آنها لذت ببرید. در بررسی نودل به همراه کوفته های ماهی، با ما همراه باشید.

نودل توپ ماهی (Fish Ball Nodle)

باید بدانید که نودل به همراه کوفته های ماهی، غذایی است که در آن ابتدا از سه نوع ماهی که تصور می شود یکی از آنها مار ماهی باشد، خمیر درست می کنند. در خمیر ماهی سفیده تخم مرغ، نمک، پودر مرغ و فلفل سیاه ریخته و کاملاً خمیر را ورز داده و در آرد ذرت می غلطانند. بعد از درست کردن خمیر ماهی و تبدیل آن به کوفته های قل قلی، به مدت چند دقیقه توپهای ماهی را جوشانده تا از رنگ صورتی به مات تبدیل شوند. رشته فرنگی را نیز پخته و آنگاه نودل به همراه کوفته های ماهی، در یک سوپ آبگوشت از سس های مختلف مانند سس اصلی و تند گوجه فرنگی لوبیا، سس مخلوط شده در چیلی جوشانده شده و غلیظ می گردد. سپس می بینید که نودل به همراه کوفته های ماهی، دارای طعم و مزه دلپذیر با شیرینی و ترشی مناسب می گردد.

بهترین رستوران جهت پخت نودل به همراه کوفته های ماهی

شما می توانید بهترین نودل به همراه کوفته های ماهی را در رستوران معروف هنگ کنگ، به نام ونگ لام کی چیو چو (Wong Lam Kee Chiu Chow) بخورید و از آن لذت ببرید. در این رستوران که دارای دکوراسیون داخلی مناسبی می باشد، از برخورد دوستانه و خدمات سریع نیز برخوردار خواهید شد. همچنین  علاوه بر نودل به همراه کوفته های ماهی که بسیار دلچسب است و با روغن فلفل قرمز و ادویه جات تند سرو می شود، انواع غذاهای دیگر را نیز نوش جان کنید. در این رستوران غذاهایی نظیر گوشت خرچنگ با مرغ سرخ شده، صدفهای تفت داده شده در تخم مرغ، بشقاب گوشت گاو سرخ شده در سس، املت صدف نیز طبخ می گردد. ضمناً پس از خوردن غذا، یک فنجان چای همراه باشیر نیز میل کنید.

سخن پایانی:

به قصد سیاحت  با تور هنگ کنگ و ماکائو آژانس مدرن و لوکس گیتاگشت، بهترین گزینه برای همسفری این سفر به یاد ماندنی می باشد. آنگاه در رستوران وانگ لم کی چیو چو رفته و به خوردن نودل به همراه کوفته های ماهی، غلیظ شده در انواع سس های شیرین و ترش بپردازید و مطمئن باشید طعم این غذای لذیذ را هرگز فراموش نخواهید کرد.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید