شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

گوشت و تخم مرغ و جلبک دریایی

گوشت، تخم مرغ و جلبک دریایی خوراک محلی و خوشمزه ماکائو 

گوشت، تخم مرغ و جلبک دریایی یک خوراکی محلی پرطرفدار و خوشمزه در ماکائو، واقع در جنوب چین و جنوب شرقی قاره آسیا می باشد. البته بهتر است بدانید که شیوه پخت گوشت، تخم مرغ و جلبک دریایی، در رستورانهای مختلف با هم تفاوت دارد. خوراکی خوش طعم گوشت، تخم مرغ و جلبک دریایی در ماکائو به نام رول تخم مرغ (ٍEgg Roll) شناخته می شود. در بررسی از رول تخم مرغ یا گوشت، تخم مرغ و جلبک دریایی دقایقی از وقت خود را، به ما اختصاص دهید.

رول تخم مرغ با گوشت و جلبک دریایی (Egg Roll With Meat And Seaweed)

با توجه به اینکه ماکائو مدتها در استعمار پرتغال بود و سرانجام در بیستم دسامبر سال 1999 دوباره به جمهوری خلق چین پیوست، خواه ناخواه تحت تأثیر فرهنگ و وابستگی های چین و پرتغال قرار گرفته است. از آن جمله شما می توانید، اقسام متنوع و خوشمزه ای از غذاها را که تلفیقی جذاب و دوست داشتنی از اروپا و شرق آسیا می باشد، در ماکائو تست کنید و از طعم دلچسب آن لذت ببرید. بی شک یکی از این غذاهای خوش طعم، که در سفر به ماکائو خواهید دید و می توانید به عنوان میان وعده، آن را نوش جان نمایید، خوراکی دلچسب گوشت، تخم مرغ و جلبک دریایی می باشد که در یک بسته بندی زیبا به شما عرضه می گردد. راستی خوشمزه ترین رول تخم مرغ یا همان گوشت، تخم مرغ و جلبک دریایی را در نانوایی و قنادی معروف و شناخته شده Koi Kei  با سابقه 80 ساله می یابید. از انواع شیرینی های معروف این قنادی، می توان به کوکی بادام و رول تخم مرغ اشاره کرد.

آشنایی بیشتر با محتویات خوراکی گوشت، تخم مرغ و جلبک دریایی

باید بدانید که از خوردن گوشت، تخم مرغ و جلبک دریایی طعمی بسیار لذیذ، شگفت انگیز و سبکی دلپذیر را تجربه خواهید کرد. آنچه که این غذا شامل آن است نمک سیر، کمی آب، فلفل، و روغن کنجد می باشد. همچنین کره به همراه آرد گندم نیز، از موادی است که این شیرینی خوشمزه، از آن تولید می گردد. راستی تخم مرغی که خوب بهم زده باشید، جلبک دریایی و گوشت خرد شده نیز از محتویات اصلی، خوراکی رول تخم مرغ می باشد.

سخن آخر:

در سفری دل انگیز و جذاب در تور هنگ کنگ و ماکائو با انتخاب آژانس خلاق در گردشگری گیتاگشت، به خوردن غذاهای شگفتی آفرین ماکائو که  ترکیباتی اعجاب آور از دو قاره اروپا و آسیا است، بپردازید. آنگاه با خوردن خوراکی دلچسب گوشت، تخم مرغ و جلبک دریایی، خاطره ای لذت بخش از تست غذا را به جذابیت های سفر خود بیافزایید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید