شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

غذاهای دریایی ماکائو

 

غذاهای دریایی ماکائو خوش طعم، خوش عطر و با ظاهری زیبا

غذاهای دریایی ماکائو را می توانید به عنوان یکی از محبوب ترین و لذیذترین  غذاها، در جنوب شرقی قاره آسیا نوش جان کنید. باید بدانید که  برای استفاده از ماهی در غذاهای دریایی ماکائو، می توان ماهی را به صورت های مختلف بخارپز، سرخ شده، کباب شده، تفت داده شده و ... بکار گرفت. همچنین آگاه باشید که شیوه طبخ غذاهای دریایی در ماکائو، گوناگون بوده و در هر مکان به شیوه ای خاص طبخ می گردد. با ما در بررسی غذاهای دریایی ماکائو، همراه باشید.

غذاهای دریایی ماکائو (Macau Seafood)

شما می توانید در بسیاری از رستورانها، غذاهای دریایی ماکائو را در اوقات فراغت یا در جمع دوستان در دورنمایی از مناظر طبیعی و آبهای جاری رودخانه، با رغبت فراوان میل کنید و از آنها لذتی جانانه ببرید. اما نکته جالب توجه در غذاهای دریایی ماکائو، این است که این غذاهای پرطرفدار را در طعم های مختلف از جمله ترش، شیرین، شور و تند مورد استفاده قرار می دهند. تازه در ماکائو اهمیت به تازگی و تزئینات غذا، همواره مورد توجه می باشد. به عنوان نمونه شما در غذاهای دریایی ماکائو، ماهی را به گونه ای در بشقاب غذا تزئین شده خواهید دید که انگار جانور آبزی را، زنده می بینید. آذین جانوران دریایی در رستورانها با انواع سبزیجات تازه نیز تکمیل می شود.

جزئیاتی بیشتر از غذاهای دریایی ماکائو

در ماکائو به علت تلفیق غذاهای پرتغالی با چینی، تنوع زیادی در طعم و مزه غذاهای مختلف از جمله غذاهای دریایی وجود دارد. شما غذای دریایی ساشیمی (Sashimi) را با استفاده از انواع ماهی ها، نظیر ماهی قزل آلا، ماهی تازه و تند و غذاهای دریایی نظیر صدف ملاحظه می کنید. همچنین انواعی از غذاهای دریایی متشکل از صدف، ماهی مرکب سرخ شده، خرچنگ کاری سرخ شده، ماهی بخار پز در زنجبیل، نودل خرچنگ (Lobster Noodle)، کوفته های ماهی (Fish Ball)، میگوهای سرخ شده، غذای محبوب سوشی، غذاهای دریایی با خاویار و ... را می بینید که همراه با انواع متنوعی از ترشیجات خوشمزه و سبزیجات خوش عطر، در ماکائو سرو می گردد. همچنین در ماکائو جهت پیدا نمودن طعم خوش  و خوشمزگی اقسام غذاهای دریایی، از انواع ادویه جات خوش رایحه  نظیر زردچوبه، شیر نارگیل، دارچین، گیاه گرانقیمت مارچوبه، روغن چیلی و همینطور سس هایی نظیر سس سویا و ... استفاده می شود.

سخن آخر:

در تور هنگ کنگ و ماکائو به آژانس مدرن گیتاگشت، بپیوندید تا از خدمات لوکس و مدرن این آژانس خاص برخوردار شوید. آنگاه در سفر به ماکائو، خوردن و تست غذاهای دریایی ماکائو، با طعم های دلچسب و دلنشین را به فراموشی نسپارید و برای مدتها طعم خوش غذاهای چینی، پرتغالی ماکائو را با لذتی فراوان به خاطر داشته باشید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید