شعبه مرکزی:02188401071
شعبه نیاوران:02126851060

ناسی گورنگ

ناسی گورنگ : 

طعم لذیذ برنج سرخ شده ناسی گورنگ

ناسی گورنگ می تواند غذای منتخب شما در تور بالی باشد، اگر که به غذاهای برنجی علاقمند هستید. در بیان  اندونزی، ناسی گورنگ را به برنج سرخ شده معنا می کنند. در خوراکی های بالی، غذای ملی و معروف Nasi Goreng با عطر و طعم لذیذ خود به عنوان نمادی در کشور اندونزی شناخته می شود. حالا جای آن است که در بررسی غذای محبوب  ناسی گورنگ، خواهان همراهی شما باشیم.

غذای دلچسب ناسی گورنگ (Nasi Goreng)

طی یک نظرسنجی 35000 نفری توسط International CNN در سال 2011 غذای ناسی گورنگ، به عنوان دومین غذای خوشمزه در جهان شناخته شد. حالا تصور کنید که همراه آژانس خاص گیتاگشت، در تور بالی باشید و دومین غذای خوش طعم جهان را نخورید. امکان وقوع چنین چیزی در مورد غذاهای خوشمزه بالی، اغلب وجود ندارد. باید بدانید که Nasi Goreng یکی از خوش طعم ترین و خوشمزه ترین، غذاهای بالی است. شما می توانید Nasi Goreng را در اغلب رستورانها و اغذیه فروشی های محلی و خیابانی بالی ببینید و از خوردن آن لذت ببرید.

آنچه ناسی گورنگ از آن متشکل است

ناسی گورنگ در واقع  برنج سرخ شده اندونزی است که به  رنگ قهوه ای تیره و کاملاً منحصربفرد ظاهر می شود. البته باید بدانید که غذا به صورت سنتی با یک تخم مرغ نیمرو شده، در روی برنج سرو می گردد. همچنین تکه های برش داده شده خیار تازه و گوجه فرنگی نیز به همراه سبزیجات معطر، در یکطرف بشقاب ناسی گورنگ برای تزیین غذا بکار می رود. راستی در غذای Nasi Goreng در ابتدا برنج را می پزند و سپس آن را روی سینی پهن کرده و جهت خشک و خنک شدن، حدود سه یا چهار ساعت داخل یخچال قرار می دهند. بعد از آن سیر، فلفل قرمز، پیاز و تکه های مرغ پخته شده و یا گوشت های دیگر را با برنج در سس سویای شیرین و خمیر میگو در ظرف روغن سرخ می کنند. تا برنج بخاطر خاصیت سس سویای شیرین، حالت کاراملی و چسبناک پیدا کند. شایان ذکر است سس سویای شیرین که در این غذا بکار می رود، باید غلیظ تر و شیرین تر از سس های معمولی باشد تا قوامی به مانند شربت بیابد. در برخی موارد از ماهی خشک شده و شور نیز در طبخ غذای ناسی گورنگ استفاده می کنند. در سرتاسر جزیره بالی این غذا در روش های مختلفی پخت می شود.

سخن آخر:

مطمئن باشید که انتخاب تیم مجرب جهانگردی آژانس گیتاگشت، بهترین و در تور بالي معتبرترین است. بنابراین منتظر چه هستید؟

هرچه زودتر همسفری خاص در آژانس خاص گیتاگشت، در تور بالی باشید. آنگاه در تست طعم دومین غذای خوشمزه جهان، یعنی ناسی گورنگ به کشف طعم شیرین و دلپذیر زندگی نائل بیایید.

نظر دادن

درباره گیتاگشت

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گیتاگشت در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید و هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه‌ای در صنعت گردشگری در دو شعبه و با قراردادن اصل مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری در سرلوحه امور خود قدم به عرصه دنیای زیبا ولی پیچیده گردشگری نهاد.

مدیران مجموعه گیتاگشت با پرهیز از بزرگنمایی و شعارزدگی در کمال واقع‌بینی به مسئولیت سنگین و حساس خود اذعان داشته و دارند. کلیه پرسنل و مدیران موظف‌اند تا با شناسائی نواقص و نقاط ضعف مجموعه در صدد رفع آنها برآمده و در برآوردن خواسته‌های مشتریان کمال حساسیت و توجه را مد نظر قرار دهند.

گیتاگشت همراه همیشگی شما

واتساپ
Close and go back to page

تماس با ما

 

ico2 دفتر مرکزی: خیابان سهروردی جنوبی، خیابان ملک، نبش کوچه فرهومند، پلاک یک، طبقه یک، واحد 3

تلفن: 88401071-021

ico2 شعبه نیاوران: خیابان باهنر(نیاوران)، پایین تر از سه راه یاسر، پلاک 252، مجتمع آوا نیاوران یک، واحد 102

تلفن: 26851060-021

ارتباط با مدیریت: 1460345-0912  Info@GitaGasht.com

این پکیج را برای دوستان خود بفرستید
این پکیج را برای دوستان خود بفرستید

منو موبایلی

تماس بگیرید